Subject: FW: Rääsa küla ühisveevarustus
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 12:37:22 +0200

Tere!

Registreerida see palun mulle menetlemiseks alates 16.12.2024.

Saatsin täna e-kirja teel ka juba vastuse välja.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ave.Aadumae <[email-masked]>
Sent: Monday, December 16, 2024 11:23 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: Rääsa küla ühisveevarustus

Tere

Lüganuse Vallavalitsus on kaasanud Transpordiameti Rääsa küla
ühisveevärgitorustiku kasutusloa menetlusse (kasutusloa taotlus nr.
2411371/12072). Transpordiamet esitas 13.12.2024 kirjaga nr
7.1-2/24/18996-4 märkused Rääsa küla ühisveevarustuse osas ning jättis
kasutusloa eelnõu kooskõlastamata (manuses).

1.	Sõlmimata on isikliku kasutusõiguse lepingu muudatus, mis oleks
vastavuses Transpordiameti poolt 06.12.2024 kirjaga nr 7.1-2/24/25790-9
kooskõlastatud projekti muudatusele.

VKG Kaevandused esitas lepingu muudatuse taotluse 11.12.2024 kirjaga
KA.01-06/239 (registreeritud Transpordiameti avalikus dokumendiregistris
12.12.2024 viit 7.1-5/24/15823-2).

2.	Täiendamata on teostusjoonis vastavalt kirjas nr 7.1-2/24/18996-2
toodud punktidele 2 ja 3.

Teostusjoonisele on vajalikud täiendused lisatud. Manuses on lisatud
täiendatud teostusjoonis.

Lugupidamisega

Ave Aadumäe

projekti koordinaator / Uus-Kiviõli projektigrupp
/ +372 5667 1323
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://facebook.com/virukeemiagrupp>
<http://linkedin.com/company/viru-keemia-grupp>
<http://instagram.com/virukeemiagrupp>

VKG Kaevandused
Järveküla tee 14
30328 Kohtla-Järve
 <http://www.vkg.ee> www.vkg.ee

  _____

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 15, 2024 14:02
To: Ave.Aadumae <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Silja Värtina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rääsa küla ühisveevarustus

Tere!

Sõlmitud isikliku kasutusõiguse lepingu muutmise aluseks on
Transpordiameti poolt kooskõlastatud ehitusprojekti muudatus.

Tulenevalt eelpool märgitust palun vormistada ehitatud lahendusele vastav
projekti muudatus ning esitada see Transpordiametile kooskõlastamiseks
e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Peale muudetud projektile kooskõlastamist saate esitada Transpordiametile
taotluse isikliku kasutusõiguse lepingu muutmiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ave.Aadumae <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 13, 2024 1:37 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rääsa küla ühisveevarustus

Lp Annika Matson

Lüganuse Vallavalitsus on kaasanud Transpordiameti Rääsa küla
ühisveevärgitorustiku kasutusloa menetlusse (kasutusloa taotlus nr.
2411371/12072). Transpordiamet esitas 11.11.2024 kirjaga nr
7.1-2/24/18996-2 märkused Rääsa küla ühisveevarustuse osas ning jättis
eelnõu kooskõlastamata (manuses).

VKG Kaevandused OÜ vabandab tekkinud olukorra pärast. On äärmiselt
kahetsusväärne, et ehituse peatöövõtja Viru Infra OÜ pole tehnovõrgu
rajamisel riigitee nr 13129 Savala-Arvila tee km 7,10, km 7,94, km 8,44 ja
km 8,56 järginud Transpordiameti poolt kooskõlastatud ristumiste asukohti
ning seetõttu on rajatud tehnovõrk jäänud osaliselt väljapoole isikliku
kasutusõiguse ala.

Paluksin infot, kas on võimalik Transpordiameti ja VKG Kaevandused vahel
sõlmitud isikliku kasutusõiguse ala seadmise lepinguid muuta ning esitada
uus taotlus.

Teostusjoonist täiendatakse vastavalt Transpordiameti kirjale nr
7.1-2/24/18996-2.

Ehituse peatöövõtja Viru Infra OÜ kontakteerub Transpordiametiga, et
korrastatud teemaa Transpordiametile üle anda ning lõpetada liiklusvälise
tegevuse luba nr. 7.1-3/24/7367-2.

Lugupidamisega

Ave Aadumäe

projekti koordinaator / Uus-Kiviõli projektigrupp
/ +372 5667 1323
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://facebook.com/virukeemiagrupp>
<http://linkedin.com/company/viru-keemia-grupp>
<http://instagram.com/virukeemiagrupp>

VKG Kaevandused
Järveküla tee 14
30328 Kohtla-Järve
 <http://www.vkg.ee> www.vkg.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.